Značka jako (přežitý) kult doby
V čem jsme ale vytrvalí, to je dávat na odiv značky, čím větší, tím lepší. Přijde mi to jako v Rusku, co se netřpytí, to tam neobstojí. Ptám se proč. Proč má někdo v dnešní době stále chuť ukazovat ostatním, že má Značku s velkým „Z“? V posledních letech se možná na značky už neupínáme tolik, ale komplexy z minulosti jsou mezi námi stále. Přitom je to zbytečné. Kdo je zdravě sebevědomý, nepotřebuje se přeci chlubit tím, jakou značku nosí. Věřte mi, na značku se dívejte z několika úplně jiných důvodů - pro váš osobní dobrý pocit z koupě bot nebo jiného zboží, jako na záruku kvality a určitého stylu a projevu, který je značce vlastní. Čím je značka menší, tím větší váhu v sobě může skrývat… A to neplatí jen o botách.
Napsat komentář
Obří logo
- 22.04.2013 21:42
- Tomáš Novotný
- Internetman@seznam.cz
- reagovat
Re: Obří logo
- 25.04.2013 16:28
- Tomáš Šperk
- t.sperk@seznam.cz
- reagovat