Jak se český zákazník dívá na nové značky :)
Čím začít? Třeba tím, že jsme "teplákový" národ. Kdo toho hodně procestoval s námi budou souhlasit, ostatně nemusí se cestovat daleko, stačí se paradoxně zajet podívat i na východ od nás, do jakéhokoli většího města v Polsku nebo na Slovensku.
Řekněme si to otevřeně, situace se u nás co do módy v posledních pár letech výrazně zlepšila nicméně stále jsme pár kroků jak za zákazníky ze Slovenska a Polska (kteří jsou dozajista nápaditější, odvážnější a více experimentují), tak výrazně za dalšími národy, kterými jsou Italové, Francouzi, Španělé, Portugalci ale i Němci, Angličané a jiní...
Proč tomu tak je se můžeme dohadovat, pravdou však zůstává, že nápaditost nám chybí. Ruku v ruce s tím souvisí odvaha zkoušet nové značky. Například Botník byl založen pouze proto, aby dovážel nové a neotřelé značky obuvi a ne aby se zařadil po bok většiny obchodů, ve kterých se točí stále několik stejných značek dokola. Naše filozofie je počínaje otevřením Botníku stejná, nové, stylové a originální značky. Dá se i pochopit, že koupě bot prostřednictvím internetu může být pro někoho věc neznámá a může se jí obávat (např. z důvodu, že značku nezná a že se bojí, zda nebudou boty malé nebo velké či jinak nepadnoucí) nicméně, kdo se bojí nesmí do lesa.
A jaký z toho vyplývá závěr? Zkuste trochu experimentovat, nebojte se! Že se oblékáme (myšleno českou masu) dobře, to je pouhý alibismus. Móda je o detailech, o zpracování, o kombinacích a o nezbytném citu, který většině české populace chybí, bohužel. Udělejte si alespoň párkrát za rok radost novým neokoukaným kouskem bot, určitě tím nic nezkazíte. Zkoušejte, experimentujte, raďte se s kamarády a kamarádkami.
Kde se skrývá největší bohatství a do čeho se vyplatí investovat. Do pořádného šatníku přeci. Ať chceme nebo ne a je to stále platné klišé "Šaty dělají člověka" a u obuvi to platí dvojnásob!